- Auttavat yrityksiä vertaamaan omaa myynnin kehitystä muuhun markkinaan verrattuna.
- Auttavat yrityksiä tulevaisuuden suunnittelussa.
- Antavat todellisen kuvan verkkokaupan arvosta ja kehityksestä.
- Vähittäiskaupan markkinoiden kehitys kuukausittain eri myyntikanavissa
- Vähittäiskaupan kävijämäärien , myyntikatteen ja myynnin odotusten kehitys kuukausittain
- Vähittäiskaupan tuoteryhmäkohtainen myynti neljännesvuosittain
- Verkkokaupan kehitys ja arvo EU:sta Suomeen kuukausittain
- Muoti- ja urheilukaupan markkinarakenne jakelukanavittain, vuosittain
- Vaatteiden ja kenkien kulutus Suomessa muihin maihin verrattuna
- Kuukausimyynti
- Tuoteryhmäkohtaiset myynnit puolivuosittain ja vuosittain
- Ennakkotilauskannan seuranta puolivuosittain
- Toimitukset vähittäisportaaseen puolivuosittain
- Suhdannetiedustelu vuosittain
- Palkkatason seuranta vuosittain
- Markkinointikulujen seuranta vuosittain
- Ulkomaankaupan tuontitilasto neljännesvuosittain